sobota, 22 września 2012

Rozdział 25


 -Co się stało?-zapytałam przestraszona
-Nie mam nic do jedzenia!-powiedziała ze smutna mina Natka
-Ojej! Hahaha! Chodź do mnie u mnie zawsze jest więcej jedzenia. No wiesz na czarna godzinę Nialla!
-No nie ukrywam że zjadłabym cos przed pójście do sklepu!
-No to chodź. :)
Poszłyśmy do mnie zrobiłam 5 kanapek z sałata, rzodkiewką i ulubioną miodowa szynką Natki, zrobiłam tez herbatę z cytryną.
-Nie zjem 5 kanapek!
-Oj zjesz! Haha
-A czemu ty nic nie jesz, tylko herbatę sobie pijesz? Znowu zaczynasz z tym głupim pomysłem odchudzania się?
-Nieee! Ja już jadłam!
-Tak jasne! Masz jedz!-powiedziała podając mi kanapkę.
-Kochanie ja jadłam. Niall przed wyjściem zrobił mi sniadanie, jak wstałam to już na mnie czekało! Mam nawet karteczkę jak nie wierzysz!
-No dobra, dobra! Po prostu myślałam że znowu się głodzisz! Haha
-Nie. Przy Niallu nie da rady się głodzić! Jak on je to zaraz i mi się chce jeść! Ja jem teraz tyle, że to szok! Nigdy bym nie powiedziała że mogę tyle zjeść!
-Hahaha! To dobrze! Pójdziesz ze mna do sklepu? Nie chce mi się iść samej! –powiedziała patrząc na mnie oczami jak kot ze Shreka! :D
-Oczywiście że pójdę! Przy okazji tez zrobię jakieś małe zakupy.
-No ok.
Natka dokończyła śniadanie i wyruszyłyśmy na zakupy. Pogoda była dość przyjemna, było zimno ale nie padał śnieg nie wiało, bardzo miło nam się szło. A był to spory kawałek!
-Ej a Niall będzie w końcu na sylwestra z tobą czy nie?
-Nie wiem!
-Kurde!
-Co?
-No bo Harry ma jakieś plany, a jak Niall cię zostawi?
-Przestań, mam nadzieje że zostanie ze mną! A jak nie to ty nie możesz dać Harremu kosza. On bardzo długo już szykuje dla ciebie ta niespodziankę!!
-Coooooo?!!! To ty wiesz?
-O kuuurcze! –powiedziałam i zaczęłam przyspieszać
-Ej ej ej! Śpiewaj mi tu wszystko!
-No chyba oszalałaś to niespodzianka! A ty chyba nie możesz biegać prawda?!
-No tak a co?
-A nic!- szybko rzuciłam Natkę gałką śniegu i zaczęłam uciekać!
-Osz ty ! W końcu się zmęczysz! Haha
Miała racje nie wygodnie biega się po śniegu. Musiałam się zatrzymać! Zrobiłam skłon żeby pozbyć się kolki, nie pomyślałam że Natka mnie zaskoczy z tyłu.
Natka rzuciła się na mnie i wylądowałam w wielkiej zaspie. Byłam w szoku i tak odruchowo pociągnęłam Natkę za rekę, ona tez się przewróciła. Obydwie leżałyśmy w śniegu, zrobiło nam się strasznie zimno. Miałyśmy śnieg wszędzie! Haha
Usiadłyśmy na ławce i nagle ktoś zakrył mi oczy, Natce chyba tez bo krzyknęła
-Ej Niki jak ty to zrobiłaś, przed chwilą siedziałaś obok mnie!
-To nie ja wariatko! Ja siedzę obok. I ja tez mam zakryte oczy.
Ale ja te ręce rozpoznam wszędzie, to był Niall!! :)
-Niall?! Wiem że to ty!- nic cisza
-Skąd wiesz że to on? Jak to Niall to to Harry!
-Haha bo wiem. Niall puść już bo się dziwnie czuje jak nic nie widzę!
Oczy miałam wciąż zakryte a ktoś dał mi buziaka w policzek
-Niall! Wiem że to ty kochanie!
-Jesteś pewna?-zapytał dziwny głos
-Tak!
-No to należy ci się nagroda!
To był Niall, a nagrodą był cudowny pocałunek! Głos miał dziwny, bo zachrypnięty po wczorajszym jego balecie :D
Oczami Natki:
-Harry to ty!
Cisza.
-Misiek! Wiem że to ty!
Odchylił mi głowę do tyłu i jednocześnie zabrał ręce i pocałował mnie.
-Wiedziałam że to ty!

-No dziewczyny ładnie się bawiłyście!-powiedział Louis
-Hahaha! Wiemy!-powiedziałyśmy razem
-Pasujecie do nas jak nic!- dodał Zayn
-No ba!-powiedziała Natka, zrobiło mi się bardzo miło jak to powiedział
-Może macie jeszcze ochotę się potarzać w śniegu?-zapytał Liam
-Oj nie nie!-powiedziałyśmy chórem
Chłopaki spojrzeli się na siebie, wiedziałyśmy że cos się szykuje.
-Ale to nie fair, was jest pięciu a nas dwie! –powiedziała Natka która bardzo odczuwała zagrożenie
-Oj dziewczyny,  śnieg jeszcze nikomu nie zaszkodził!- powiedział Louis uśmiechając się tak szyderczo
-Niall ! Proszę broń mnie!
-Haaaarry! Ty jesteś ze mną prawda?
Chłopcy szli do przodu na nas a my powoli do tyłem do tyłu, ciągle obserwując ich każdy ruch! Nagle Niall podbiegł do mnie, A Harry do Natki wzięli nas na ręce i wrzucili nas na dwie wielkie góry odśnieżonego śniegu!! Zatopiłyśmy się całe. Słyszałam jedyne słowo to : „Zabije” Reszta chłopaków szczała ze śmiechu, aż się zanosili, nie mogli złapać powietrza!! Niall i Harry oczywiście z nimi!! Po chwili chcieli podać nam ręce żeby pomóc nam wstać, my spojrzałyśmy się na siebie i pociągnęłyśmy ich w ten śnieg!!
-Teraz my się pośmiejemy! –powiedziałam patrząc na nich, niestety nie umiałam ich za bardzo wyśmiać bo nie było mi do śmiechu po tak bliskim i wielkim spotkaniem ze śniegiem! Ale Zayn, Liam i Louis nie mieli z tym problemu siedzieli na ziemi i zanosili się ze śmiechu. To musiało bardzo zabawnie wyglądać, ludzie chodzili i pokazywali na nas palcami! Już czuje reakcje wszystkich fanek haha !
Nagle podbiegł do nas wściekły pan z łopatą i krzyczał:
-Bachory, zbóje, człowiek ciężko pracuje a oni wszystko psuja! Ja musze zrobić to jeszcze raz wiecie?
Nie wiedzieliśmy co mamy powiedzieć, nagle się odezwał nasz daddy!
-Przepraszamy pana, poniosła nas zabawa!
-Zabawa? Zabawa?!!
-Możemy to naprawić jeśli pan chce?! Ale proszę nie krzyczeć!
-Jesteśmy OneDirection.-powiedział cichutko Louis ale i tak wszyscy to słyszeli a ja i Niall nie powstrzymaliśmy się od wybuchnięcia śmiechem. Jak zawsze zresztą !! haha
-Mam w d***e kim jesteście, ten śnieg ma być zgarnięty tak jak był! Jasne?
-Jest pan niekulturalny.-powiedział znowu Louis pod nosem
-Lou ogarnij bo nie wyrobie!- powiedział Niall, dyskretnie do Louisa
-A co skiu ci się chce? –zapomniał się i to powiedział głośno, wszyscy wybuchli wielkim śmiechem a pan aż kipiał ze złości!
-Prosze przynieść nam łopaty, my to ogarniemy! –powiedział ledwo Liam
-Już zaraz wam przyniosę, zobaczycie jaka to ciężka praca! Tylko nie ucieknijcie!
-Oczywiście proszę pana, musimy naprawić swój błąd! –powiedział Harry
Pan poszedł a my…. 

Rozdział dużo szybciej specjalnie dla JennLove1D i Ola Nieznane !! Kocham Was dziewczyny i dziękuje za komentarze xx <3<3<3<3
Aż chce się pisać jak się wie że jest dla kogo :))

1 komentarz:

  1. O kurczę haha popadłam w padaczkę śmiechu hahaha . "My jesteśmy One Direction" hahah kuźna nie mogę haha , jutro czekam na następny haha <3

    OdpowiedzUsuń