poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Heej :*

Dziewczyny wiem że jesteście złe że nie wstawiam rozdziałów.... i chyba sie Wam nie dziwię! Ale musicie mnie zrozumieć mam taki nawał nauki że nie mam czasu na nic... kompletniej NA NIC ! 

Jestem w 3 gim i niedługo egzaminy i dlatego taki szał ... hahaha . Szczerze mówiąc jestem wykończona ledwo daje radę. Ale obiecuję że Wam to wynagrodzę, ten czas czekania :) :**

Ale nie piszę tego tak od tak hahah mam do Was prośbę. Oczywiście podziękuje w postacie długich rozdziałów. :P Chyba że macie inny pomysł : ) 

Próbuję coś rozkręcić w kierunku swoich marzeń...i wiem że jest tu Was sporo więc razem mamy jakąś moc. I moja prośba to abyście ten LINK porozsyłały po znajomych, może na swoich tt ... no nie wiem gdzie możecie! Ten wykon nie jest jakiś boooski :D (biorąc pod uwagę że mam chore gardło)  ale jeśli zacznie się coś więcej dziać to będę nagrywać więcej i starać się bardziej ahahha Chodzę na lekcję śpiewu więc będzie coraz lepiej...

Mogę na Was liczyć ? <oczy kotka> <3 


Kocham Was z całego serducha mam nadzieję że jakoś mi pomożecie....ja sama mam marne szanse :< 
Buziaki :** xoxo

 

2 komentarze:

  1. Oo, kochana bardzo dobrze Cię rozumiem... Głos masz naprawdę śliczny <3<3 Mam taką prośbę, mogłabyś wstawić cover piosenki chłopaków??? Było by świetnie. Aha i miałam się zapytać, jak idzie Ci granie na gitarze ?? Pozdrawiam <3<3
    Uzależniona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej misia :* Oczywiście jakąś sb dobiorę lub przerobię jakoś na swoje i wstawię :)) Tylko po egzaminach oki ? Bo teraz nie mam głowy :(

      Gra na gitarze idzie bardzo dobrze :D Granie z nut już ogarnięte, teraz uczę się akordów. Troszkę ciężej no ale...:> No i jak już się nauczę to sama będę grac i wstawiać :P Pan przewiduję że do wakacji, ale mówi że ja szybko łapię itd wiec może być wcześniej :)

      Kurcze zależałoby mi baaardzo żeby jakoś coś zrobić z tymi marzeniami bo głupoty dosaję, cały czas szkoła, szkoła i nic nie robię dla siebie ! A sama powiedz co ja mogę sama zdziałać na yt ?? Potrzebna mi pomoc...niech przynajmniej każdy na tt raz wstawi ten link moze ktoś wejdzie itp. Sama już nie wiem :<

      Kocham Cie ! I dziękuję ! <3<3 xoxox

      Usuń