piątek, 23 listopada 2012

Rozdział 2

-Mam nadzieję że ta geografia zleci szybko i bez żadnych niespodzianek. -powiedziałam
-Ej no co może jeszcze się stać? -powiedziała rozbawiona Lena
-Oj Lena nie chce nawet myśleć. 
-Masz książki?
-Mam, ale....
-No to spokojnie- powiedziała i się zaczęła sie  ze mnie śmiać

Czekaliśmy na dzwonek na lekcje. Lena robiła sobie żarty z naszego kolegi, a ja wciąż myślałam o tym że coś sie jeszcze  wydarzy aż sama zaczęłam się z siebie śmiać. Wreszcie zadzwonił dzwonek. Weszlismy na lekcje.

-Mam dla was sprawdzone kartkówki i pani z matematyki podała mi wyniki z waszego egzaminu. -powiedziała pani na dzień dobry

-No niee! -krzyknęła cała klasa

No i juz wiedziałam co mnie zdołuje. 

-Najpierw rozdamy kartkówki. -powiedziała pani po sprawdzeniu listy

-Klara spokojnie dobrze nam poszło, przecież wiesz -powiedziała wcale nie zestresowana Lena
-Ale ja cos wyczuwam .
-Oj juz mnie wkurzasz z tym ciągłym wyczuwaniem czegoś!
-Uspokój sie i nie krzycz na mnie!
-Nie krzyczę tylko mówie!

-Dziewczynki czy juz skończyłyście ta burzliwą rozmowę!
-Tak, przepraszamy- powiedziała Lena

Rozejrzałam sie po klasie wszyscy mieli już swoje kartki, tylko ja i Lena nie dostałyśmy. :O

-Dobrze więc jak skończyłyście to proszę powiedzcie mi jak to możliwe że pisałyście tą samą grupę, skoro ja rozdawałam 4 grupy? I czemu wasze prace są bardzo podobne ?

Siedziałyśmy jak wryte, jedyne co miałam ochotę powiedzieć to "A nie mówiłam" !! Było mi tak głupio że chyba dostałam kolorów na twarzy. Spojrzałam na Lene a ona wyglądała jakby zobaczyła ducha!

-Dziewczynki usłyszę jakieś rozsądne wytłumaczenie? - Lena szturchnęła mnie w łokieć żebym cos wymysliła, obydwie dobrze wiedziałyśmy że ściągałyśmy i że zamiast pisac inne grupy napisałyśmy ta samą...no cóż coś musiałam wymyślić.

-Proszę panią ja grupę pisałam  swoją może ci co rozdawali sie pomylili! -powiedziałam na szybkiego
-Klara proszę cie nie mogłaś czegoś lepszego wymyślić. Dostajecie po jedynce bez prawa poprawy, zrozumiano!
-Ale proszę panią przepraszamy, to pierwszy raz. Pani nam daruje to! Już więcej nic takiego sie nie powtórzy!
-Nie nie ma takiej możliwości!
-Fuck! -powiedziałam pod nosem i miałam ochotę wyjść z tej sali

Wszystko sie we mnie gotowało!

Oczami Leny:

Nie wierzę! Naskoczyłam na Klare a tu takie przypał! WOW! E tam nie przejmuję się to nie moja pierwsza i nie ostatnia jedynka! Ale Klara jest wściekła haha cały dzień miała jakieś przeboje. To nauczka że się nie zasypia do szkoły :D

Pani zaczęła omawiać temat lekcji, i cała lekcja upłynęła nam na pisaniu notatek ! Myślałam że wyjdę z siebie byłam wściekła na ta jedynkę. I 5min przed końcem lekcji pani sie przypomniało o egzaminach z maty! No nie teraz to juz kompletny koniec.
Zanim pani doszła do mojego 20 numerku myślałam że nie wytrzymam. Lena dostała 4. Boże czemu ja nie jestem dobra z maty?!!

-20 O proszę 2 ! -powiedziała pani

No nie !! Z pięknymi ocenami dziś wrócę do domu. Boże nienawidzę szkoły, nie chce juz do niej chodzić!!

Zadzwonił dzwonek wszyscy wybiegli z sali i pod nosem wyklinali oceny o których sie dziś dowiedzieli!

-Klara nie przejmuj sie! -pocieszała mnie Lena po drodze do domu.
-Powiem ci tyle ja się nie przejmuję, ale mam juz dość ! Dość i tyle! Nie chce chodzić juz do szkoły!
-Klara przecież to nie możliwe hahha
-Wiem i dlatego sie dołuje!
-Przestań.
-Sory dziś nie pogadamy!-powiedziałam zatrzymując sie przy mojej klatce-chce iść sie położyć, strasznie boli mnie głowa.
-Ok skarbie, nie przejmuj się!
-Ok. Pa! -dałam jej buziaka i poszłam do domu

Rzuciłam torbe w przedpokoju i położyłam się na łóżko! Poleżałam z 15min i weszłam na Twittera.


O MÓJ BOŻE!! Co ja tam zobaczyłam!! Boże, Boże, Boże!! To nie dzieje sie na prawdę!!! Ja w to nie wierze! To nie dzieje sie na prawdę! hahahha! :D Niall Horan odpisał na mojego tweeta!! OMG! OMG! OMG!
Zaczęłam skakać po pokoju jak opętana nie mogłam okazac tego jak bardzo sie cieszę! Na wet nie sprawdziłam co napisał!! Dopiero jak juz nie miałam siły skakać i krzyczeć podeszłam do komputera i przeczytałam co mi napisał!

Odpisał pod tym tweetem: "Muzyka=moje życie! Kocham to<3 ! " , odpisał tak : "O tak ja tez tak uważam! Śpiewasz, czy grasz na jakimś instrumencie? Napisz do mnie! : ) xxx"

Ommmmmmm nie wiedziałam co robic, czy cos napisać czy.....Boże nie wiedziałam co robić!!

Przypomniało mi sie moje i Leny nagranie piosenki "wings-little mix" Lena o nim nic nie wie, nagrałam go po kryjomu  ale jest na prawdę dobre. Miałyśmy w planach wstawić jakieś nasze nagranie na nasze blogi które prowadzimy ! Zrobić to bez wiedzy Leny? Nie wiem czy to dobry pomysł!

Trudno to i tak zawsze ja cos odwale źle więc sie przyzwyczaiłam do przypałów.

Szybko znalazłam te nagranie wstawiłam i link wysłałam Niallowi. Serducho waliło mi jak oszalałe. Chyba miałam pulsk ok 150 hahah. Myślałam że padne na zawał!
Tweet do Nialla: *Link* To moje i mojej przyjaciółki nagranie. Mam nadzieję ze napiszesz mi co myslisz! xxx"
 Wow ! Lena mnie zabije ! Wysłałam nasze nagranie Niallowi ! I tak na prawdę całemu światu !
Napisalam jej sms'a żeby weszła na mojego tt i dokładnie przeczytała ostatnie tweety.

Ja położyłam sie na łóżku i włączyłam muzykę.

 Łał ! Dziewczyny nie wiedziałam że tak bardzo sie związałyście z Niki i Natką! :*) To baaardzo, bardzo piękne! Mimo że skończyło się opowiadanie to Wy macie w pamięci tamte wariatki. : D 
Mam nadzieję że Lene i Klarę tez polubicie, wiem że pewnie nie az tak bardzo jak poprzednie bohaterki ale dajcie im szansę xd haha ! 
Uwielbiam Was i Wasze cudowne komentarze które sprawiają że rycze <3 :*) Dziękuję że ciągle jesteście na tym blogu, będę całe życie dla Was pisać! <3 *.*

3 komentarze:

  1. O boże , kuźwa chciała bym dostać tą 4 haha :P . Dawaj jak najszybciej najnowszy , proszę ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah najpierw miała być tez ale Ty jesteś lepsza z maty i zasługujesz na czwóreczkę <3 Będzie jak najszybciej się da, tak jak zawsze :P :*

      Usuń
  2. Kocham, kocham, kocham! Czekam.na.kolejny rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń