poniedziałek, 26 listopada 2012

Rozdział 3 : )

Oczami Leny:

Po powrocie do domu, czekał na mnie pyszny obiadek. Zastanawiam się jak powiedzieć mamie o mojej jedynce, na bank się wkurzy!

-Mamusiu ! -powiedziałam siadając na krzesło w kuchni
-Tak?
Zawahałam się i zapadła taka niezręczna cisza.
-No Lena mów!
-Mamo dostałam jedynkę.
-Hahaha z czego ?
-Śmieszy cie to?
-Tak hahaha
-Mamo !!!
-Oj Lena....z czego ta jedynka?
-Z geografii!
-Hahahaha z geografii dostać jedynkę, no nie mogę hahaha
-Dobra jak masz się śmiać to idź już!
-Lenaaa !
-Oj przepraszam
-Proszę smacznego!
-Dziękuję.
Mama podała mi obiad i obrażona poszła do pokoju do taty :D

Po obiedzie chciałam wejść na twittera, żeby zobaczyć co tam ciekawego sie dzieje, niestety....

-Lena chodź ze mna na zakupy! -krzykną tata
-Tato nie chce mi się!
-Lena chodź.
-Mama niech idzie
-Mama jest zmęczona!
-Jaaa też!
-I bys tylko w internecie siedziała! Chodź natychmiast.
-Och no dobra!
-Nie zejdzie nam sie długo. Z pół godziny.
-Jasne. - burknęłam pod nosem zakładając buty

No oczywiście w sklepie zeszło się nam dłużej. Gdy mijała godzina od kiedy weszliśmy do sklepu, dostałam sms'a od Klary:
"Lena szybko wejdź na mojego tt i uważnie przeczytaj wszystkie tweety z dziś !!!! Szyyyyyybkoooooo!!! : ] " 

-Tato chyba cos się stało pośpiesz się!
-Co się stało?
-No nie wiem właśnie. Dostałam dziwnego sms'a od Klary!
-To zadzwoń, jeszcze z 20 min nam się zejdzie.
-No chyba żartujesz?!!! Nie mam nic na koncie. Pośpiesz się.
-Uspokój się !

Chodziłam jeszcze z 30 min po sklepie Byłam taka zła a ciekawość mnie zżerała. Ciekawe o co chodzi Klarze.

Oczami Klary:

Cały czas leżałam jakby w chmurach, nie mogłam uwierzyć że Niall do mnie napisał!! Czekałam na reakcję Leny, ale ona nic nie pisała. Trochę mnie to dziwiło, może zawału dostała XD hahahha. Odrobiłam szybko i byle jak lekcję bo mama zabrała mi laptopa i powiedziała że odda jak odrobię wszystko.

-Już? Minęło z 15 min !
-No wiem, miałam mało! -a tak na prawdę to połowy nie zrobiłam XD
-No dobra laptop leży na stole !
-Dzięki. -podbiegłam i dałam mamie buziaka !

Oczywiście pierwsze co to weszłam na tt. Leny jeszcze nie było : ( Aaaaaaaaaaaalllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeee !!!! NIALLL BYŁ !! Och matulu, ja na zawał padnę .

-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! -zaczęłam krzyczeć na cały dom
-Klara co się dzieje?! -wbiegła do mojego pokoju przestraszona mama
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
-Klara!! Natychmiast sie uspokój !!
-Prze....prze...przeczytaj tooo!
-Hahahah! I o to tyle krzyku, Klara ogarnij się !
-No wiesz, jak mnie nie rozumiesz to możesz sobie iść bo ja będę krzyczeć!

Niall napisał po linkiem : "WOW! Nie słyszałem jeszcze tak pięknie połączonych dwóch głosów. Dziewczyny jesteście niesamowite! Nie mogę sie doczekać kiedy Was poznam! Bo mam nadzieję że poznam...: ) Nie zrywaj ze mna kontaktu, proszę! xxxx" 

Cholera Niall Horan prosi mnie żebym nie zrywała z nim kontaktu, mówi że jestem z Lena niesamowite, że chce nas poznać!! Boże to sen!! Uszczypnęłam się!
-Aaaałłł! -krzyknęłam, nie przewidziałam że tak mocno zaboli

To nie był sen, to jest prawda!! Boże co ja mam mu odpisać, nie mam zielonego pojęcia! ??? LENA !! Gdzie jesteś!!! ????? Potrzebna mi jesteś!!

Posiedziałam chwile żeby ochłonąć i coś napisałam do Nialla, że mu dziękuję że ja tez bym chciała go poznac itd chyba nie wyszło mi to dobrze. Za duże emocje!!

Po chwili zobaczyłam tweeto od Leny: "Tata zabije cię !! Nie mam siły, padam ! :C "

Szybko napisałam żeby weszła na mój profil, i odpisała ok ok ! Przez całą okrągłą godzinę nic nie pisała.
I nagle:

-Klara czy Ty wiesz co Ty zrobiłaś?
-Chyba nie : ]
-Kochana kopnęłaś nas tak do przodu że głowa mała.
-Hahahah weź ja nie ogarniam co się w ogóle do dokoła dzieje
-Klara skarbie Ty pisąłaś z Niallerem
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa no wieeeem!! Chyba mam gorączkę! :C
-Zaraz u ciebie będę!
-? Naprawdę ? No ok !

Nie minęło 5 min jak usłyszałam pukanie do drzwi! Szybko pobiegłam otworzyć drzwi, była to oczywiscie Lena. Była cała czerwona i aż kipiała z radości!
-Kochana! -krzyknęła i rzuciła mi się na szyję
 Weszłyśmy do mnie do pokoju i zaczęłyśmy krzyczeć, skakać . Boże kompletne szaleństwo!

-Boże bałam się że się na mnie wkurzysz! -powiedziałam gdy emocje juz troszkę nam opadły
-Czemu?
-No o te nagranie, może sobie nie życzyłaś opublikowania tej piosenki.
-No moze nie, ale życzyłam sobie żeby moje marzenia się spełniły. A to własnie się teraz dzieje! Dziękuję Ci i podziwiam cie za odwagę!
-Co to za odwaga? W takim oszołomieniu to jestem w stanie zrobic wszystko hahha
Wybuchłyśmy smiechem.

Długo siedziałyśmy i snułyśmy plany na przyszłość. Jak może się to wszystko potoczyć. To dla nas taka wielka szansa. Boże może poznamy One Diorection !! OMG! aaaaaaaaaaaaaaa !!! *.* *.*

Nagle do pokoju weszła moja siostra.
-Klara mogę wejść?
-Tak!
-Ona się tak zawsze pyta? -zapytała zdziwina Lena
-Nieee hahah ! Co chcesz?
-Noooo jak poznasz juz 1D to ja tez ich poznam? A jak będziesz sławna to wkręcisz mnie gdzieś ?

Ja i Lena wybuchłyśmy takim śmiechem, jak nigdy. Myslałam że się  zsikam xd

-Tak, i tak!
-Ojej ojej dziękuję! -powiedziała az podskakując i dała nam buziaki i pobiegła zadowolona, a pochwili usłyszałyśmy śmiech moich rodziców i my tez zaczęłyśmy się znowu smiać!

Około 23 Lena poszła do siebie. miała trochę spinę że będzie miała przypał. Ale moi rodzice powiedzieli że jakby co to będą za nia obstawać!

-Papap -powiedziała i dała mi buziaka
-Pa! chyba dzis nie zasnę
-Ja tez! Pa !

Moi rodzice dziwnie sie na mnie spojrzeli
-No coo? - zapytałam
-Nic, nic...hahhaha wybuchli śmiechem i poszli do swojego pokoju.

Wykąpałam sie szybko i wskoczyłam w cieplutką kołderkę! Niestety zasnęłam grupo po 3 w nocy. Miałam w głowie tyle myśle WOW jeszcze nigdy się tak nie czułam :D Cały czas leciała u mnie w słuchawkach muzyka 1D A w solówkach Nialla dostawałam strasznych motyli w brzuchu.

Boże jak ja bym chciała go poznać. Około 1.30 (w nocy) weszłam na tt.......a tam ujrzałam :O




Heeej kochani:*  Jest tu jeszcze ktoś? Jak Wam się podobają początki nowego opowiadania? : )

Mam do Was pytanko : Uwaga uwaga ! :D Przyszedł mi do głowy taki pomysł żeby założyć drugiego bloga aaaleeee.....
Ten blog będzie O MNIE + MOJA PRZYJACIÓŁKA (BO TO TAKA CZĄSTECZKA MOJEGO ŻYCIA<3 )
Opisywałabym tam jak minął mi dzień, wstawiała zdjęcia, filmiki, nagrania( jak śpiewam z Olcią) !! No tak typowo o moim życiu! Tylko jest pytanie czy byście chcieli coś takiego, bo to byłoby przecież dla Was bo nie dla mnie XD  ?! Więc czekam na Wasze zdanie czy jesteście zainteresowani, im więcej i szybciej zobaczę pozytywnych komów to blog się szybciej i na pewno pokaże! xxxxxxcałuskixxxxxx

4 komentarze:

  1. Boże , Boże ja chcę już następny ! Omg jak ja kocha tego bloga , boziu no nie mogę , kipi ze mnie radością . Tryskam na wszystkie strony . Oczywiście że chcemy drugiego bloga ! Oczywiście że chcemy ! nie odmawiamy , wszyscy będą czytać ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że następny pojawi sie szybko, ponieważ nie mogę sie doczekać !! Rozdziały nowego opowiadania świetne !! :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nowy blog pojawi się szybko , ja tego dopilnuję :)

      Usuń