czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki xoxo

Dziś Walentynki, a że niestety nie mam dla Was rozdziału napisze oddzielny post!
 
Muszę Wam powiedzieć jak bardzo was KOCHAM <3<3
 
Jesteście dla mnie wielkim wsparciem, dziękuję za wszystkie wspaniałe komentarze pod wszystkimi rozdziałami, i za wyrazy współczucia pod ostatnim rozdziałem!! KOCHAM WAS <3<3 Nawet nie wiecie jak bardzo xoxoxo
 
I oczywiście kocham moją wspaniałą siostrzyczkę, ale miłości do niej nie umiem opisać hahah <3
Kocham Cię Olcia! xx
 
A tak na marginesie macie swoją miłość? Bo ja nieee hahah :P
 
Buziaki xoxoxo

3 komentarze:

  1. Szczęśliwych Walentynek Pati ♥ Wow dawno nie komentowałam.. Byłam w szpitalu ;/
    Bardzo mi przykro z tego co się stało... Mam nadzieje, że sobie radzisz :) Hahah jeżeli można Nialla zaliczyć do swojej miłości to tak ;]
    Ostatnio rodział jest wspaniały *.* Kocham go ♥ Ale oni będą razem prawda ? Prosze powiedz, że taak :> Muszą być razem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy kolejny roździał

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nowy rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń