środa, 13 lutego 2013

Rozdział 55


Gdy przeczytałam sms’a delikatnie zaniemówiłam! Coooo ???!!! Spojrzałam na Nialla a on siedział z miną przestraszoną jakby zobaczył ducha! Pokazałam mu telefon
-O co mu chodzi? –zapytałam
-Mam nadzieję że wybaczyłaś Niallowi! ;) Klara jesteście piękną parą i życzymy Wam szczęścia! Wszystko się ułoży :*  Zayn i Per <3 xoxoxo” Ooops –powiedział pod nosem –O cholera!
-Niall co do cholery jasnej miałam ci wybaczyć?
-Klara..-powiedział przerażony
-Niall mów zanim się wkurzę na maksa! Co zrobiłeś ?
-Ale to nie miało być tak...znaczy miałem ci to dziś powiedzieć, ale nie w taki sposób.
-Trudno musisz powiedzieć w taki. –powiedziałam i wstałam z łóżka, usiadłam na sofce i wzięłam głęboki wdech gdy Niall otworzył usta
-Klara kocham cię i zapewniam cię że to co się stało nie miało dla mnie żadnego znaczenia, że to był… –zatrzymał się.  zrobiłam wielkie oczy i miałam wrażenie że to co zaraz usłyszę powali mnie na kolana- To był całkowicie nic nie znaczący, przypadkowy pocałunek.
-O fuck! O fuuck….nie wierze! ….Ooooo fuuuck! – powtarzałam i trzymałam się za głowę. Wszystko mi huczało .

Niall podszedł do mnie uklęknął złapał mnie za rękę, ale ja wyrwałam jemu moją rękę!

-Nie, nie! Niall błagam cię zostaw mnie! Jesteś …. Oh ja nawet nie wiem jak mam cie nazwać!
-Klara ja przepraszam, wiem że jesteś zła ale dla mnie i dla Leny-poczułam ukucie w sercu- to nie miało znaczenia!!
-Niall powtórz dla ciebie i dla kogo? – zapytałam ze łzami w oczach
-Dla….dla….dla Leny.
-O ja pier****!! Nie mieści mi się to w głowie! Jak mogłeś mi cos takiego zrobić, jak mogliście? Wy obydwoje ! Moja najlepsza przyjaciółka całowała się z moim chłopakiem!!
-Ale to nie był jakiś poważny pocałunek…
-Niall każdy pocałunek jest ważny! –mówiłam dusząc łzy- Nawet jeśli tylko musnąłeś jej usta, to do cholery jasnej…pocałowałeś ją!
-Ale
-Daruj sobie okay? Harry wie?
-Nie, nie , nie ! I nie może wiedzieć! Błagam !
-Ty mnie błagasz o cos takiego, tak? A ty nie mogłeś dotrzymać mi wierności! Ja ci ufałam bezgranicznie! Czułam się przy tobie bardzo bezpieczna i wiedziałam że jesteś inny, że jesteś taki kochany i godny zaufania. Że…jesteś taki idealny dla mnie, że nic nie może się pomiędzy nami stać złego!
-Klara ja wiem, zawaliłem i to po całości! Ale ja cie kocham i błagam cie wybacz mi! Wiem ze nie będziesz mi już tak ufać jak teraz ale wybacz mi!
-Nie mam teraz zamiaru z tobą rozmawiać! Idę się ubrać i wychodzę!
-A dokąd?!
-Ty mi nie mówisz wszystkiego więc ja też nie musze! Prawda?

Niall usiadł na łóżku i schował twarz w ręce. Kocham go ale wbił mi nóż w serce. A o Lenie to nawet nie chcę myśleć! Jak moja przyjaciółka mogła cos takiego zrobić!

-Klara nie mów Harremu, ja chciałem być wobec ciebie szczery i nie mieć tajemnic , ale Lena chciała to zachować w tajemnicy więc …
-Wiesz co ci powiem…nie powiem Harremu bo go za bardzo lubię i nie chcę żeby czuł to co teraz czuje ja! Ale wiesz co współczuję mu takiego przyjaciela i dziewczyny, i sobie też współczuję! –powiedziałam przełykając łzy i szybko się ubierając w byle co! – Ty szczery? Błagam …
-Możesz mnie poniżać ile chcesz bo zasłużyłem, ale obiecaj mi że mi wybaczysz!
-Nic ci nie mogę obiecać! Nic!!! Wychodzę!

Wyszłam przed dom i dopiero poczułam prawdziwy ból, coś tak bardzo kulo mnie w sercu że nie mogłam sobie poradzić! Wybuchłam płaczem, usiadłam na krawężniku i słyszałam jak zanoszę się płaczem. Widziałam ze przechodzą obok mnie ludzie, ale czułam się tak strasznie rozdarta ze nie potrafiłam opanować łez. Lały się ze mnie jak woda z kranu!
Pomyślałam że przydałaby mi się rozmowa z przyjaciółką, ale ona wystawiła mnie do wiatru!! Długo tak siedziałam ! Błagałam Boga żebym zaraz otworzyła oczy i żeby to wszystko okazało się snem! Złym snem!
Potrzebuje rozmowy!- powiedziałam cicho pod nosem , ale do kogo mam się zwrócić skoro ja tu nikogo nie znam! A nie będę się zwierzać chłopakom z 1D ! Bez przesady! Dan wyjechała gdzieś do Ameryki tańczyć, El jest gdzieś u rodziny, Lena ma mnie i moje uczucia w dupie , Per hmmm…zadzwonię spróbuję!

-Hej Per!
-Hej mała! Co ty masz taki dziwny głos?
-Kochana potrzebuje rozmowy, na serio źle ze mną!
-Misia gdzie jesteś?
-Idę naszym, znaczy Nialla osiedlem
-Zaraz podjadę po ciebie z Zaynem, usiądź na jakiejś ławce i poczekaj!
-Ale nie chciałabym wam przeszkadzać!
-No cos ty. Czekaj za 10 min będziemy! Buziaki pa!
-Dziękuję ci! Czekam buziaki!
Usiadłam na ławeczce i zaczęłam płakać! Nie umiałam powstrzymać łez, wciąż widziałam przed oczami nasze pierwsze spotkanie, nasze pierwsze tweety do siebie, nasz pierwszy pocałunek, dzisiejszy poranek ; zachowywał się przez te wszystkie dni jak gdyby nigdy nic! Czemu nie powiedział mi od razu. Teraz gdy już się wydarzyło dużo i być może za dużo po między nami, czuję się bardzo oszukana. Taka wstrętnie oszukana….
Nagle zobaczyłam że jedzie samochód, a Per już w oddali machała ręką i krzyczała: „Klara nie płacz, już jadę” po chwili Zayn się dołączył : „Głowa do góry”
Oni dobrze wiedzieli co się stało, wydaje mi się ze jak Niall był pijany to wygadał się Zaynowi a on kazał mu się przyznać, ale Niall o tym zapomniał a Zayn myślał że już wszystko wyjaśnione więc napisał to co myślał!

-Wsiadaj mała! – powiedziała Perrie, gdy podjechali pod ławkę
-Boże dziękuję wam!
-Jeszcze nie ma za co! –powiedział Zayn i przycisnął gaz
-Skarbie spokojnie! –powiedziała Per łapiąc Zayna za rękę
-No bo nie mogę po prostu zrozumieć jak ten dupek mógł coś takiego zrobić! Przecież to nie normalne, on jest nie normalny! Ja pier****!!
-O czym mówicie? – nie miałam pojęcia na kogo jest tak bardzo zly Zayn, czułam  że gdy wsiadłam do samochodu przeniosłam się w jakiś inny świat
-O Niallu, o tym idiocie!
-Niall!
-Klara wszystko dobrze? –zapytała Per
-Tak. –poczułam jak wszystko mi wiruje, robiło mi się nie dobrze, nagle Zayn wjechał w zakręt a ja…..



 Hej misiaki :* Dziękuję za Wszystkie komentarze <3<3 

Co tam u Was ciekawego? 

Ja przeżywam kompletnym szok i załamanie...niedawno zmarł dziadek mojej przyjaciółki z którym bardzo się lubiłam :C Dziś dowiedziałam się ze moja 18 letnia koleżanka nie żyje :C Klaudia weszła do wanny i chyba straciła przytomność i się utopiła...

[*] [*] 

Co to się na tym świecie dzieje :'( :'( 




21 komentarzy:

  1. jak moglas w takim momencie skonczyc x d czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh lubię w takich momentach przerywać : ] haha

      Usuń
  2. ...zwymiotowałam. Czyż nie? <3
    Ps. nie dałoby się żebyś usunęła tą weryfikację przepisywania kodu? To strasznie denerwujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah przykro mi ale to chyba nie ode mnie zależy tylko od stronki, wiem że to wkurza! Ja jak komuś komentuję to też to mnie denerwuje ! :)

      <3<3

      Usuń
  3. Rozdział- świetny ( jak zwykle ). Oo, strasznie mi przykro... Naprawdę Ci współczuje, ludziom przytrafiają się takie tragedie a ja myślę tylko tym, że nigdy nie spotkam chłopaków z 1D ( jestem samolubna i myślę tylko o sobie) Trzymaj się kochana <3<3 Jak tam pierwsze dni w szkole ?? Ja mam tyle nauki, że nawet nie komentowałam :-/ ( za co przepraszam ) Aha i chciałam się zapytać jak tam czytanie książek haha ?? Kocham <3<3
    Uzależniona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak te nasze życie jest takie kruche...jesteś i cie nie ma!:(
      Nauka oczywiście że daje w kość...sprawdzian za sprawdzianem już nie wyrabiam <3

      Przez ferie jeszcze przeczytałam 2 książki takie młodzieżowe...jakieś miłości itd hahah :P
      Tej Nory nie mogę wyporzyczyć bo muszę skończyć 16 lat hahha czyli 15 marca już będę mogłą wypozyczyć :D

      Kocham <3<3<33

      Usuń
    2. Tak, to prawda ... Oo ja też chciałam przeczytać tą książkę, tyle że muszę czekać aż do 26 września, żeby ją wypożyczyć :-( pewnie wcześnie ją kupię haha Kocham <3<3
      Uzależniona

      Usuń
  4. Cudownie! Kocham Cie za to opowiadanie <3 dodawaj szybko nexta, bo nie wytrzymam z ciekawością!!! Mam nadzieje, ze Klara wybaczy Niall'owi i Lenie, proszę xD
    Wenki życzę, Ada :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję hahaha no zobaczymy, zobaczymy :P

      Kocham <3<3

      Usuń
  5. boskie. Wspułczuje ci pamiętaj my jesteśmy z tobą. Dodawaj następne bo si niecierpliwimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ta myśl że jesteście jest cudowna! Że mogę tu wejść i przeczytać takie piękne słowa! Dziekuję!!

      Kocham <3<3<3

      Usuń
  6. Co do rozdziału to jest Niesamowity, Fantastyczny, Fenomenalny, Zajebisty, Genialny, Cudowny, Wspaniały, Świetny, Perfekcyjny.
    Wydaje mi się, że wiem co Klara zrobi, ale wolę to zachować dla siebie.
    Strasznie Ci współczuję z powodu tych obu nagłych i złych wieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Ty często zgadujesz co sie będzie działo dalej :P Napisz czy zgadłaś, jak wstawię już następny :*

      Kocham <3<3<3 xoxox Jesteś cuuudowna :*

      Usuń
    2. Oki doki. A mam dwa przypuszczenia co zrobi Klara i co jej jest. Ciekawe czy mam rację......*.*

      Usuń
  7. Rozdział przecudowny jak każdy :)
    Niech oni się pogodzą :)
    Dawaj szybko następny :)
    +
    zapraszam do mnie :)
    http://magdziaendmonika.blogspot.com/2013/02/zagubiona.html
    Na prawde współczuje... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz po prostu genialne opowiadania :* Oby tylko oni sie pogodzili :D Czekam z nie cierpliwoscia na nastepny rozdzial :)
    + Strasznie wspolczuje z powodu tych wiadomosci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ostatnio śniło mi sie że byłam pisarką xd hahahaha :P
      Dziękuję kocham <3<3<3<3 xoxoxo

      Usuń
  9. Koocham twoje opowiadania <3 Nie moge doczekac sie na kolejny rozdzial :)
    +Wspolczuje Ci strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny rozdział :* Mam nadzieje ze sie pogodza a Klarze nic nie bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent :) Świetne opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń